معرفی پرفروش ترین کتاب های انتشارات کلید پژوه (دسته کتاب های اقتصاد و مدیریت)

۳ بازديد

 

 

کتاب آموزش مکالمات انگلیسی تجارت و کسب و کار جلد اول انتشارات کلید پژوه

 

 

تالیف و ترجمه: دکتر کبری سبزعلی یمقانی

 

کتابی که پیش رو دارید از جدیدترین متدهای آموزش زبان تخصصی تلاش دارد تا مخاطب خود را با واژگان، جملات و اصطلاحات زبان بازرگانی و تجارت آشنا نماید. این کتاب دو زبانه بوده و شامل دو فصل است که بیش از ۹۰ مکالمه انگلیسی برای صاحبان کسب و کار را در بر می گیرد. فصل اول کتاب شامل بخش‌های چون ۱: بخش مذاکرات تجاری، ۲: بخش واردات و صادرات، ۳: بخش نمایشگاه تجاری می‌باشد که هرکدام از این بخش‌ها شامل زیر بخش‌های متعددی می باشد. در فصل دوم  کتاب مکالمات انگلیسی در محیط کار آمده است که خود شامل سه بخش ۱: ارتباط با رئیس، ۲: ارتباط با مشتریان، ۳: ارتباط با همکاران می باشد.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب آموزش مکالمات انگلیسی تجارت و کسب و کار جلد اول

 

 

 

کتاب آموزش مکالمات انگلیسی تجارت و کسب و کار جلد دوم انتشارات کلید پژوه

 

 

تالیف و ترجمه: دکتر کبری سبزعلی یمقانی

 

این کتاب دو زبانه بوده و شامل ۱۰ فصل است که شامل مباحثی در زمینه گرامر و دستور زبان، مکالمه، اشتباهات رایج در مکالمات، افعال و اصطلاحات خاص تجاری و آداب مذاکره است. مطالعه این کتاب را به مدیران ارشد و میانی سازمان‌های تجاری، کارآفرینان، سرپرستان و کارکنان بخش فروش و بازاریابی و همچنین علاقمندان به آشنایی با مفاهیم مدیریتی و بازرگانی جهت انجام مراودات تجاری و بازرگانی به زبان انگلیسی توصیه می‌نماییم. این کتاب همچنین برای دانشجویان رشته های مدیریت، کارآفرینی و اقتصاد نیز می تواند مفید باشد چراکه یادگیری زبان تخصصی تجارت امکان استفاده از مقالات به روز و کتابهای بین المللی حوزه تجارت و بازرگانی را برای دانشجویان فراهم می کند.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب آموزش مکالمات انگلیسی تجارت و کسب و کار جلد دوم

 

 

 

کتاب بدهکاران انتشارات کلید پژوه

 

 

تالیف: اکبر اکبری

 

این کتاب نگاهی است هر چند سطحی به مشکل عده زیادی در کشور که به دلیل نوع نگاه‌شان به عوامل پیرامون از نظر اقتصادی با مشکل مواجه شده و بدهکار شده‌اند. بدهی حاصل نوعی اشتباه محاسباتی در شغل و زندگی است که هر بدهکار به نوعی مرتکب این اشتباه شده است، به خاطر اینکه این کتاب بتواند تقریباً شامل حال همه بدهکاران شود به اجبار مطالب به صورت بسیار ساده و روان نوشته شده است.

نوع شکل‌گیری بدهی و سطح انواع بدهی و راهکارها در کتاب به صورت مختصر و از نظر نویسنده تقریباً مفید بیان شده است. به دلیل آشنایی نویسنده با نوع نگاه اکثر بدهکاران و به دلیل اینکه نویسنده احتمال داده است که خواننده (بدهکار) در این کتاب فقط دنبال راهکار باشد و کلیه مطالب را نخواند، به اجبار مطالب کتاب به صورت الفبای بدهی تا پایان بدهی در تمامی صفحات کتاب پخش شده است و خواهش نویسنده از خواننده محترم خواندن تمامی مطالب کتاب است زیرا ممکن است اصل هدف نویسنده مورد توجه قرار نگیرد.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب بدهکاران

 

 

کتاب مجموعه مقالات و ترجمه‌ها در حیطه مدیریت، بازاریابی و برند انتشارات کلید پژوه

 

 

مولف و مترجم: دکتر کبری سبزعلی یمقانی

 

مجموعه حاضر اولین بخش از مقالات و ترجمه‌های چاپ شده‌ی اینجانب در حیطه مدیریت، بازاریابی و برند می‌باشد. در این سالیان همیشه در نظر داشتم تا فعالیت‌های علمی-پژوهشی خود را در کتابچه‌ای متمرکز و منسجم نمایم. اکنون جلد اول مقالات و ترجمه‌های چاپ شده در اینجا گردآوری و برای علاقمندان حیطه‌ی مدیریت، بازاریابی و برند عرضه شده است. امید است این مجموعه برای دانشجویانی که علاقمندند تا در حیطه‌ی کارهای پژوهشی وارد شوند راهگشا و مفید باشد.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب مجموعه مقالات و ترجمه‌ها در حیطه مدیریت، بازاریابی و برند

 

 

 

کتاب مجموعه مقالات در حیطه مدیریت، ژئومارکتینگ (بازاریابی مکانمحور) و روانشناسی صنعتی و سازمانی انتشارات کلید پژوه

 

 

مؤلف: کبری سبزعلی یمقانی

 

مجموعه حاضر دومین بخش از مقالات و ترجمه‌های چاپ شده‌ کبری سبزعلی یمقانی در حیطه مدیریت، ژئومارکتینگ (بازاریابی مکان‌محور) و روانشناسی صنعتی و سازمانی می‌باشد. جلد اول این کتاب با عنوان مجموعه مقالات و ترجمه‌ها در حیطه مدیریت، بازاریابی و برند در سال 1396 توسط انتشارات ماهواره و در سال 1401 توسط انتشارات کلید پژوه به چاپ رسیده است. اکنون جلد دوم مقالات و ترجمه‌های چاپ شده گردآوری و برای علاقمندان حیطه‌ی مدیریت، ژئومارکتینگ (بازاریابی مکان محور) و روانشناسی صنعتی و سازمانی عرضه می‌شود. امید است این مجموعه برای دانشجویانی که علاقمندند تا در حیطه‌ی کارهای پژوهشی وارد شوند راهگشا و مفید باشد.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب مجموعه مقالات در حیطه مدیریت، ژئومارکتینگ (بازاریابی مکانمحور) و روانشناسی صنعتی و سازمانی

 

 

 

کتاب صفر تا صد چگونگی نوشتن طرح توجیهی و بیزینس پلن انتشارات کلید پژوه

 

 

مولفان: دکتر کبری سبزعلی یمقانی و دکتر علی سبزعلی یمقانی

 

در این کتاب تلاش شد آموزشی جامع و کامل از نحوه نگارش طرح توجیهی و بیزنس پلن ارائه گردد. در ابتدا به تفاوت‌های طرح توجیهی و بیزنس پلن پرداخته شد. سپس در فصل‌هایی مجزا به طور جامع، مبانی علمی و نکات مهم در نوشتن هر کدام از طرح‌های توجیهی و بیزنس پلن آورده شده است. با توجه به اهمیت بوم مدل کسب‌وکار در این کتاب، این بوم مدل با مثالی کاربردی شرح داده شد. همچنین با توجه به اهمیت نرم‌افزار کامفار در نگارش طرح توجیهی یا بیزنس پلن، بخشی از کتاب به شرح این نرم‌افزار اختصاص یافته است. لذا در این راستا، بخشهایی خلاصه وار از یک پروژه‌‌ی انجام شده با استفاده از این نرمافزار را به همراه خروجی آن برای علاقمندان آمده است. در نهایت تعدادی از فرمت‌های خام نحوه‌ی نگارش طرح توجیهی و بیزنس پلن جهت اخذ وام از بانک‌ها و نهادهای مختلف، گرفتن زمین، دریافت مجوزات از وزارت صنعت و معدن و نهادهای ذیربط، اخذ ویزای مهاجرت (استارتاپی یا خوداشتغالی یا کارآفرینی) و جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی آورده شده است.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب صفر تا صد چگونگی نوشتن طرح توجیهی و بیزینس پلن

 

 

 

کتاب تحلیل آمادگی صادرات با نگاهی آسیب شناسانه در راستای صادرات غیرنفتی انتشارات کلید پژوه

 

 

مولفین: دکتر احمد روستا و دکتر کبری سبزعلی یمقانی

 

کتاب جامع “تحلیل آمادگی صادرات” توسط دکتر احمد روستا و کبری سبزعلی یمقانی تالیف شده است تا افراد و شرکت­ ها به مدد آن بتوانند از طریق چک لیست ها، راه کارها و پیشنهادات ارائه شده، تحلیل آمادگی صادرات خود را بررسی و کالاهای خود را با موفقیت در بازارهای جهانی عرضه کنند. رویکرد این کتاب، نگاهی عملی و کاملاً اجرایی دارد و تلاش شده تا راهنمایی برای افراد و شرکت­ های مختلف باشد که از این طریق بتوانند آمادگی صادرات خود را تحلیل و با نگرشی متفاوت به صادرات محصولات یا خدمات خود بپردازند.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب تحلیل آمادگی صادرات

 

 

 

کتاب استراتژی بازاریابی و رفتار مصرف‌کننده انتشارات کلید پژوه

 

 

مولفان: جی. پل پیتر و جری سی. اولسون

 تلخیص و ترجمه:  دکتر احمد روستا و  کبری سبزعلی‌یمقانی

 

این کتاب تلخیص و ترجمه‌ای از کتاب استراتژی بازاریابی و رفتار مصرف کننده جی. پل پیتر و جری سی. اولسون است. جذابیت این کتاب، دو زبانه بودن آن و آوردن قسمت‌های بسیار مهم این کتاب ثقیل و حجیم در کتابی با ابعاد کوچک به صورت موجز می‌باشد که خواننده در مدت زمانی کوتاه می‌تواند به دنیایی از مطالب جذاب و خواندنی در حوزه‌ی رفتار مصرف کننده و استراتژی بازاریابی دست یابد. این کتاب شامل  5 بخش و 19 فصل است و در تلخیص و ترجمه آن دقت شده است تا محتوا و ارزش کلام از بین نرود یا کمرنگ نشود و نکات ارزشمند کتاب اصلی حفظ گردد. “در بخش اول نگاهی به رفتار مصرف کنندگان، در بخش دوم استراتژی بازاریابی و احساس و شناخت، در بخش سوم استراتژی بازاریابی و رفتار، در بخش چهارم استراتژی بازاریابی و محیط و در بخش پنجم استراتژی بازاریابی و رفتار مصرف کنندگان آورده شده است” و هر بخش حاوی فصولی است که مطالب و نکات ارزشمندی را در برمی‌گیرد.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب استراتژی بازاریابی و رفتار مصرف‌کننده

 

 

 

کتاب بازاریابی سیستم اطلاعات جغرافیایی روش‌ها و استراتژی‌های ژئومارکتینگ (بازاریابی مکانی) انتشارات کلید پژوه

 

 

مولفین: دکتر علی سبزعلی یمقانی، دکتر کبری سبزعلی یمقانی، دکتر احمد روستا

 

کاربرد فناوری اطلاعات و سیستم های اطلاعات جغرافیایی یا مکانی در کسب وکارها و صنعت بازاریابی هیچ گاه بیشتر و چشمگیرتر از امروز نبوده است. کسب و کارهای کوچک و بزرگ، بطور یکسان می توانند سیستم های اطلاعات جغرافیایی را به عنوان یک ابزار تحلیل ضروری و اجتناب ناپذیر به کار گیرند. از جمله ی این کاربردها در تحلیل مناطق بازاری، بازاریابی مستقیم، سیاست تبلیغات، واردات موازی و کنترل سیاست های قیمت گذاری، مدیریت مناطق فروش، بازاریابی مکانی و رفتار مکانی مصرف کننده، نمایش و به تصویر کشیدن مشتریان، مسیریابی فروش، استراتژی های مکان خرده فروشی و خدمات و نیز تدوین استراتژی های تجاری می باشد. هسته اصلی ژئومارکتینگ، سیستم اطلاعات جغرافیایی است که می تواند مفهوم بازاریابی را تقویت کند و یا بطور کلی تغییر دهد. این سیستم کمک می کند که داده ها در سیستم بازاریابی با اضافه شدن مولفه مکان بصورت منظم و یکپارچه با سایر اطلاعات جغرافیایی ارتباط برقرار نماید و از قابلیت های وسیع، متنوع و قدرتمند جی آی اس در فرآیند برنامه ریزی و پیاده سازی بازاریابی استفاده نمود.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب بازاریابی سیستم اطلاعات جغرافیایی روش‌ها و استراتژی‌های ژئومارکتینگ (بازاریابی مکانی)

 

 

 

کتاب اصول مکان یابی با رویکرد ژئومارکتینگ (بازاریابی مکان‎‌محور) در صنعت خرده‌فروشی انتشارات کلید پژوه

 

 

مولفین: دکتر علی سبزعلی یمقانی، دکتر کبری سبزعلی یمقانی، دکتر محمد احمدی

 

یکی از مهمترین تصمیمات خرده‌فروشی، تصمیم‌گیری در مورد مکان فروشگاه است. امروزه، راحتی مشتریان بسیار اهمیت دارد و فروشگاه خرده‌فروشی صرفاً بر اساس موقعیت مکانی خود ممکن است به موفقیت یا شکست نایل شود. اگر در هنگام انتخاب محل اجرای طرح، بررسی‌های لازم صورت نگیرد این امر می‌تواند حیات خرده‌فروشی را در بلندمدت تحت تأثیر خود قرار دهد. مشکلات مکان‌یابی فروشگاه مدت‌هاست که در تحقیقات اقتصاددانان، جغرافیدانان و بازاریابان مورد توجه قرار گرفته است. ژئومارکتینگ یک تحول واقعی در علم مکان‌یابی را امکانپذیر کرده و تصمیم‌گیری در مورد نقاط مکان فروش را بهبود بخشیده است .ژئومارکتینگ برای مدیریت مناطق تجاری نیز مفید است، در نتیجه پویایی قابل‌توجهی را در ارتباط با تصمیم‌گیری برای افتتاح یک فروشگاه به وجود آورده است. انجام مطالعات مکان‌یابی اصولی و بهینه علاوه بر تأثیر اقتصادی بر عملکرد فروشگاه، دارای اثرات اجتماعی، محیط زیستی، فرهنگی و اقتصادی در منطقه محل احداث خواهد بود. بنابراین، انتخاب مناسب محل کسبوکار یک جزء حیاتی برای شرکت‌ها محسوب می‌شود. لذا، میتوان گفت که بازاریابی مکانی، یک رویکرد جدید است که برای تجارت مدرن و سازمان‌دهی مجدد انواع خرده‌فروشی استفاده می‌شود. در این کتاب تلاش شده تا مولفه‌ها و شاخص‌های مکان‌یابی با رویکرد ژئومارکتینگ در صنعت خرده‌فروشی ارائه گردد.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب اصول مکان یابی با رویکرد ژئومارکتینگ (بازاریابی مکان‎‌محور) در صنعت خرده‌فروشی

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.